У Житомирі на Мальованку вже найближчим часом планують розпочати будівництво нової тролейбусної лінії. Виконувати роботи з будівництва буде переможець тендеру, київська компанія «Ремводпласт Плюс», яка має досвід проведення подібних робіт.

«У нас вже визначена підрядна організація, яка буде виконувати ці роботи. Врегульовані практично всі технічні питання. Починаємо з реконструкції діючої підстанції, яка знаходиться на провулку річковому. Думаю, що вже найближчим часом розпочнеться роботи, всі дозволи отримано. Але є невеличкі затримки з технічної співпраці з нашим житомирським РЕМом. Виграла компанія з міста Києва «Ремводпласт Плюс». У них є аналогічні виконання договорів по Україні. На сьогодні вони будують лінію в Краматорську та Запоріжжі. Договір передбачає виконання робіт до кінця року, але по усним домовленостям будемо старатись, щоб це було до початку вересня, щоб діти могли спокійно добиратись до школи», – розповідає заступник Житомирського міського голови Олександр Шевчук.

За планами тролейбус звертатиме з вулиці Чуднівської на вулиці Героїв Пожежників, їхатиме прямо до взуттєвої фабрики, там розвертатиметься і буде повертатись на вулицю Чуднівську. Через центр міста маршрут пролягатиме до залізничного вокзалу.

«До цього проводилась аналітика. І все-таки основна функція, яку потрібно виконувати – це соціальний транспорт. Наш пільговик і наші пенсіонери – це люди, які мають право на безоплатний проїзд у комунальному транспорті, але в даний момент у них немає альтернативи. Будемо пробувати починати з 6 тролейбусів з інтервалом в 12 хвилин. Це попередні розрахунки трамвайно-тролейбусного управління. Поки почнемо з 6 тролейбусів у графіку. Це не дуже довге плече, це гарний інтервал. Але якщо буде не вистачати, то будемо додавати та в процесі визначати», – каже заступник мера.

 

Нагадаємо, у 2019 році у Житомирі уклали грантову угоду з ЄБРР на 2 мільйони євро, за які побудують тролейбусну лінію на Мальованку. Також передбачається співфінансування з міського бюджету. Даний проєкт дасть можливість провести модернізацію діючої тягової підстанції. На даний час є 11 ліній та всі вони побудовані в 60-70 роках минулого століття. Це дуже доречний проєкт з точки економії електроенергії.