Висока загазованість повітря на Хрещатику спровокувала загибель каштанів. Від забрудненості повітря страждають і інші дерева. Проте саме дерева виконують функцію по поглинанню небезпечних речовин у повітрі.
Нагадаємо, у Києві зафіксовано один з найвищих показників забруднення повітря у світі. Щоденні викиди від автомобілів, скорочення площ зелених насаджень, заміна скверів висотними будинками не сприяють поліпшенню стану атмосфери у місті та скорочують її спроможність до самоочищення.
Для оновлення озеленення Хрещатика потрібно 260 каштанів, про це розповів гендиректор КО «Київзеленбуд» Олексій Король.

«Дерева треба саджати, щоб поліпшити мікроклімат міста чи мікрорайону. У Києві основне джерело забруднення – автотранспорт, більш як 84%. Це комплексна проблема, адже треба міняти транспортні потоки, розвантажувати дороги від великогабаритних автомобілів, розвивати електротранспорт», – сказав Олексій Король.

 

Нові дерева на Хрещатику планують висаджувати після капітального ремонту. Проте не відомо які саме, оскільки замовником капітального ремонту вулиці Хрещатик є «Київавтодор». При майбутньому озелененні Хрещатика замовнику надали роз’яснення, що потрібно буде врахувати і які умови потрібно створити для комфортного зростання дерев.

На Крещатике проведут реконструкцию. Что там будет - новини Києва на БЖ

khreschatyk

 

«Ми працюємо над тим, щоб на Хрещатику були каштани. Звичайно, простіше посадити ті види, які краще б прижилися. Але каштани є символи міста. Тому треба боротися до останнього. Однак, нелегко знайти 260 крупномірних сформованих каштанів, гідних центральної вулиці столиці», – додав гендиректор КО “Київзеленбуд”.

У цьому році мали б розпочати реконструкцію від Європейської площі (на місці стику бруківки з асфальтом) і до Бессарабської площі (до точки перетину з бульваром Тараса Шевченка). Однак, у КМДА повідомили, що через пандемію коронавірусу дата старту реконструкції Хрещатика може бути перенесена. Наразі розробляється проєктна документація капітального ремонту вулиці.